pátek 20. ledna 2017

Český Krumlov trochu jinak...


Krásný den!

Vítám vás u dalšího článku. Dnes vás pozvu na takovou trochu netradiční rychlou procházku po Českém Krumlově. Včera jsem tam totiž jela na alergologii a protože jsem se ocitla po dlouhé době sama v tomto krásném městě a mám nový mobil, který by měl fotit rozhodně lépe, než ten předchozí, rozhodla jsem se ho otestovat. Asi si řeknete, proč jsem nevyfotila takové ty klasické snímky zasněženého zámku a pivovaru... Nevyfotila, protože naproti svítilo slunce a nebylo vidět vůbec nic. A navíc jsem šla Okružní, kde jsou zajímavé vilky, stejně jako v místě, kam chodím k doktorce a tam jsem si řekla, že vám vyfotím právě ty. :)



Snad se vám budou líbit...


Toto je poměrně větší vila, dnes patřící kancelářím a zřejmě i Realitce.


Nejvíce mě však zaujala tato, která stojí hned vedle polikliniky a díky které mě napadlo tyto fotky nafotit. Je opravdu krásná...





Klika nepatří k vile, ale k jednomu historickému domu ve městě. Jelikož jsem však na kliky "ujetá", musela jsem jí vyfotit. :)


A poslední dvě vily na Okružní, které jsou krásné, ale špatně přístupné, abych je vyfotila lépe.




A ještě jeden typický pohled na zasněžený kousek, tudy se jde na turisty oblíbenou vyhlídku na Krumlov.


Řekla bych, že mobil ve focení docela obstál, snímky vůbec nejsou tak strašné, jak jsem se obávala. Dobré vědět. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat