středa 3. srpna 2016

Pár slov o tomto blogu, aneb proč další blog?


Vážení a milí návštěvníci tohoto blogu!

Dovoluji si vás přivítat na těchto stránkách a trochu vysvětlit důvod jejich vzniku. Mnozí z vás mě už asi znáte z mých dalších blogů. A možná si říkáte, proč vytvářím další, když už dva mám. Jenže nic není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá a já sama jsem osobnost velmi komplikovaná. A proto...


Když jsem si založila první blog Kavárnu u Henrietty, plánovala jsem vedle článků o knihách vkládat i výlety, historické články, toulky po zajímavých místech České republiky, atd. Což jsem také dělala. Postupně se však mé články začaly množit a množila se i další a další témata, která si nakonec vysloužila samostatný blog. Kavárnu u Henrietty jsem následně přejmenovala na Knižní kavárnu u Nely a ráda bych udržela její čistě knižní ráz. Jelikož se mi však historické a toulací články najednou nehodily ani na jeden z blogů, dlouho jsem promýšlela, jak to udělat. A výsledek máte nyní před sebou.

Na tomto blogu budu přidávat fotografie a především články o historii, zajímavých - především historicky zajímavých místech České republiky a také sem přesunu některé články, které jsem publikovala před lety v některých periodikách. Nebudou je sice doprovázet tak krásné fotografie, jaké byly u originál tištěných článků, ale pokud budete mít zájem, v redakci Vítaného hosta, kde vyšla většina, vám jistě zašlou staré číslo dodatečně a rádi. :)

V neposlední řadě bych ráda přidávala také články a recenze o zajímavých historických knihách vztahujících se k českému prostředí.

Ať se vám na tomto blogu líbí a pokud by vám zde cokoli chybělo, budu ráda, když mi napíšete.

Vaše Sabina. :)

4 komentáře:

  1. Ty jsi taky "hřbitovní"? :-) V práci jsem jediná, která píše anotace na knihy o pražských hřbitovech, kolegyně z toho mají hrůzu... A mají mě za úchyla, že si v tom ještě libuji :-)
    Budeš to mít hezky na blozích rozdělené, je to tak asi lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, jsem hřbitovní. :) Měla jsem to původně všechno na jednom, ale takhle to asi bude opravdu lepší, přehlednější a nebude to odpuzovat ty, co tuhle vášeň nechápou. :)

      Vymazat
  2. Zdravím, moc se mi tu líbí. Ráda navštěvuji naše památky a tvůj blog mě inspiruje (pokud jde o hrady a zámky, je to btížné kvůli schodům - jsem na vozíku a vždy s sebou musím mít doprovod :-) ). Včera jsem byla na zámku Humprecht - bylo to krásné. :-)

    Přeji vše nej ve tvém blogerském počinu

    Jana-Trefoil (http://xxxmuj-svetxxx.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat